Skrevet d. 29.05.2018

Netværksmøde med konkret viden

Mødet om din sikkerhed blev til en ren brandøvelse

Netværksmødet d. 23. maj var særdeles givende.

Efter indledende informationer om alvoren omkring brandsikring, hvor galt det går for de fleste, der rammes af en større brand og vigtigheden af hurtig indsats, hvor en video viste hvor hurtigt det kan gå, gik mødedeltagerne til de praktiske øvelser, hvor Frank Iversen fra LF Kursus og Brandteknik gav grundige vejledninger.

Billederne taler sit eget sprog. Der blev bekæmpet brande med brandtæppe, CO2 og vandslukkere af forskellige modeller.

Tilbage i kursuslokalet sluttede Erik Hvidtfeldt, Hvidtfeldt ITV-systemer af med at gennemgå nogle af de mange nye muligheder indenfor alarm, adgangskontrol og videoovervågning, der idag også tilbyder automatiske systemhandlinger på baggrund af intelligent billedanalyse.

De tilstedeværende var begejstrede for udbyttet og bestyrelsen glæder sig allerede til næste møde, håber dog at flere vil finde det relevant at kigge forbi.

Samsung SmartCam. Enkel installation. Altid online. Benyt det på kontoret, i hjemmet, på båden og i sommerhuset

Miljø- og Energicentret

Høje Taastrup Boulevard 54