Om Hedehusene Erhvervsforening

Kommer du til Hedehusene, vil du opleve Hovedgaden som byens naturlige samlingspunkt, med den nyrenoverede hovedgades mange forskellige butikker, restauranter samt stationen og livet på stationspladsen. Byen består dog af mere end dette. Der er bl.a. butikkerne på Vesterkøb, ved Baldersbrønde og i og mod Fløng, hvor det skal fremhæves at byens PostNord ind og udlevering ligger.

I de kommende år vil området Nærheden blive endnu et byområde, der med sin spændende arkitektur og planløsning vil skabe rammerne for nye aktiviteter. Et gymnastikspringcenter vil som det første byggeri stå færdigt ved årsskiftet 2016 -17.

Byen består også af mange erhvervsvirksomheder i og omkring ovenstående omtalte områder samt i oplandet.

Hedehusene Erhversforenings formål er at styrke det lokale erhvervs og forretningsliv og foreningen er det naturlige samlingspunkt for alle disse erhvervsdrivende. Sammen er vi stærkest!

Foreninge tilbyder, for sammen er vi stærkest, at medlemmerne kan øge deres synlighed. Foreningen giver derfor muligheden for at man kan indrykke annoncer for sin virksomhed til meget fordelagtige priser. Annoncer kan have generel karakter eller være med næsten dagsaktuelle tilbud. Annoncerne, som ses herunder, vises på såvel forsiden som på alle undersider.

Se mere om annoncering under medlemmer.

Den seneste generalforsamlings godkendte referat kan læses her.

Og Foreningens vedtægter kan læses her.

Miljø- og Energicentret

Høje Taastrup Boulevard 54