Om Hedehusene Erhvervsforening

Kommer du til Hedehusene, vil du opleve Hovedgaden som byens naturlige samlingspunkt, med den nyrenoverede hovedgades mange forskellige butikker, restauranter samt stationen og livet på stationspladsen. Byen består dog af mere end dette. Der er bl.a. butikkerne på Vesterkøb, ved Baldersbrønde og i og mod Fløng, hvor det skal fremhæves at byens PostNord ind og udlevering ligger.

I de kommende år vil området Nærheden blive endnu et byområde, der med sin spændende arkitektur og planløsning vil skabe rammerne for nye aktiviteter. Et gymnastikspringcenter åbnede som det første byggeri i januar 2017. Siden er flere byggerier skudt op og TV2 har været på besøg.

Vi har mange erhvervsvirksomheder i Hedehusene og i oplandet hertil.

Hedehusene Erhversforenings formål er at styrke det lokale erhvervs- og forretningsliv, og foreningen er det naturlige samlingspunkt for alle disse erhvervsdrivende. Sammen er vi stærkest!

Foreningen tilbyder, for sammen er vi stærkest, at medlemmerne kan øge deres synlighed. Foreningen giver derfor muligheden for at man kan indrykke annoncer for sin virksomhed til meget fordelagtige priser. Annoncer kan have generel karakter eller være med næsten dagsaktuelle tilbud. Annoncerne, som ses herunder, vises på såvel forsiden som på alle undersider.

Se mere om annoncering under medlemmer.

Den seneste ordinære generalforsamlings godkendte referat kan læses her.

Der blev d. 11. september 2017 afholdt ekstraordinær generalforsamling med eneste punkt, ændring af vedtægterne. Vedtægter blev primært opdateret til den aktuelle situaton omkring administration samt nogle præciseringer omkring valg, valgbarhed og stemmeret.

De nye  Foreningsvedtægter kan læses her.

Samsung SmartCam. Enkel installation. Altid online. Benyt det på kontoret, i hjemmet, på båden og i sommerhuset

v. Henrik Bøtcher

Birkevang 20 Fløng

Vi klarer dit arrangement. Certificeret Telt udlejning - tilbyder også borde, stole og service mv.

Miljø- og Energicentret

Høje Taastrup Boulevard 54