Om Hedehusene Erhvervsforening

Persondataforordningen foreskriver at vi skal passe på personhenførbare oplysninger, herunder medlems, leverandørers og samarbejdspartneres kontaktoplysninger. Vi har på den baggrund udarbejdet følgende politik for området, som du kan læse her. Foreningens Persondatapolitik.

Hedehusene Erhversforenings formål er at styrke det lokale erhvervs- og forretningsliv. Foreningen er det naturlige samlingspunkt for alle disse erhvervsdrivende. Sammen er vi stærkest!

Øget synlighed. Foreningen tilbyder, for sammen er vi stærkest, at medlemmerne kan øge deres synlighed. Foreningen giver medlemmer muligheden for at indrykke annoncer for sin virksomhed til meget fordelagtige priser. Annoncer kan have generel karakter eller være med næsten dagsaktuelle tilbud. Annoncerne, som ses herunder, vises på såvel forsiden som på alle undersider.

Se mere om annoncering under medlemmer.

Vedtægter og generalforsamling. Der blev d. 11. september 2017 afholdt ekstraordinær generalforsamling med eneste punkt, ændring af vedtægterne. Vedtægter blev primært opdateret til den aktuelle situaton omkring administration samt nogle præciseringer omkring valg, valgbarhed og stemmeret.

De nye  Foreningsvedtægter kan læses her.

Den seneste ordinære generalforsamlings referat kan læses her.

Miljø- og Energicentret

Høje Taastrup Boulevard 54

2630 Taastrup

Samsung SmartCam. Enkel installation. Altid online. Benyt det på kontoret, i hjemmet, på båden og i sommerhuset

v. Henrik Bøtcher

Birkevang 20 Fløng

Vi klarer dit arrangement. Certificeret Telt udlejning - tilbyder også borde, stole og service mv.