Markedsdage i Hedehusene

Følgende aktivitets- og markedsdage er fastsat for 2024:

• Fastelavn på stationspladsen lørdag d. 10. februar
  • Sommermarked på Hovedgaden lørdag d. 1. juni
  • Høstmarked på Hovedgaden lørdag d. 7. september
  • Julemarked på stationspladsen lørdag d. 30. November

På Sommer- og høstmarkederne vil der være afspærret Hovedgade, hvor butikkerne, Hedemarkedet, vores medlemmer og kræmmere sælger ud af gode sager. Der vil være aktiviteter for børnene og musikalsk underholdning og andre indslag.

Ønsker du en stadeplads, se mere længere nede på siden.

Julemarked afholdes på stationspladsen. Hvor vores sponsor Bollinis Restaurant var vært for gløgg, Kakao og æbleskiver.

Markedsdage

Stadepladser ved markedsdage

Hedehusene Erhvervsforening tilbyder private og professionelle kræmmere, samt medlemmer stadeplads ved vore markedsdage.

Du tilbydes en stadeplads for en dag for kun kr. 125,- inkl. moms. Moms faktura fremsendes på anmodning.

En Stadeplads på sommer og høstmarkederne har typisk størrelsen 3 x 3 mtr. afhængig af placering og dit behov. Ved julemarked er det en teltsektion ca. 3 x 3 mtr. i en af siderne.

Medlemmer af foreningen har ved Sommer- og Høstmarkederne og julemarked mulighed for en stadeplads u/b, som en del af deres medlemsskab.

Vælger du at book en stand, så gør sådan:

Her under vælger du hvad for et marked du ønsker at deltage i, på vores kort over byen kan du se nr på alle boderne.

Vælg det nr du ønsker og udfyld dine oplysniger og send det ind.

Herefter vil du modtag en mail, som bekræfter din booking.

Kontakt person Danni Kjeld 40 40 27 04

Bemærk vi først åbner for tilmelding et måned før arrangementet starter.

Bodoversigt sendes af kunde og indsættes her

Stader

Markedsboder

Du kan let og hurtigt sende os en besked i understående formular.

Vælg

Advarselsmeddelelse

Vælg ønsket bod is not available
Firma