Skrevet d. 24.09.2020

Efterårets tilbud

Efteråret byder på møder til inspiration

Efteråret banker på, og det samme gør en stribe af arrangementer, som du som medlem af Hedehusene Erhversforening, har mulighed for at deltage i.

Kom med til udbudsmøde 26. oktober

Borgmester Michael Ziegler inviterer alle interesserede virksomheder til udbud- og leverandørmøde. På mødet kan du blive klogere på udbudsprocessen i kommunen, samt få indblik i hvordan kommunen udvælger sine leverandører. Læs mere og tilmeld dig her.

Vil du tage din virksomhed til næste niveau?

I Smv PRO programmet bliver du ført igennem en række tiltag og får tilført professionel rådgivning, som sikrer at dine initiativer kan mærkes på bundlinjen. Se om det er noget for din virksomhed og find flere oplysninger her

Læs flere nyheder fra Erhverv og Vækst her

Er du gået glip af et tidligere nyhedsbrev, så kan du finde dem alle i arkivet, som du finder her: Erhvervsnyhedsbrev HTK.

Via vort samarbejde med Høje Taastrup Erhvervsforum

kan vi tilbyde dig deltagelse i følgende medlemsmøder.

Det vellykkede generationsskifte - Udsat

Sådan gennemfører du et generationsskifte v/ direktør Jørgen Christensen, Acrimo, og advokat Jesper Rye Jensen, ETOS Advokater. Læs mere og tilmeld dig her.

Besøg på Dansk Retursystems nye fabrik

Besøg udsat til 20. april 2021. Siden Erhvervforeningen sidst besøgte Dansk retursystem, er der sket meget. Bl.a. er de flyttet til ny automatiseret fabrik. Er du også nysgerring på hvordan det fungerer så læs mere og tilmeld dig her.

Morgenmøde med Michael Ziegler

Mødet er udsat til 26. maj 2021. HT erhvervsforum inviterede oprindeligt til morgenmøde d. 26. november, hvor du kunne møde Borgmester Michael Ziegler, der ville opdatere dig med den seneste status. Ved samme lejlighed ville Erhvervspris Høje-Taastrup blive uddelt. Bag prisen står Erhvervsforum sammen med Taastrup Erhvervsforening og Hedehusene Erhvervsforening. Prisen tildeles en lokal virksomhed, som fortjener et skulderklap for sin indsats. Du kan tilmelde dig den nye mødedato her via Erhvervsforum.

I 2021 følger

Sælg mere – få en digital strategi, læs her.

Den moderne/hybride arbejdsplads, læs her.

Besøg på PostNord Terminal Taastrup, læs her.