Skrevet d. 28.11.2019

Vellykket midtvejsduel

Vi er midtvejs mellem 2 kommunevalg og hvad er mere oplagt end at gøre status over de 2 første år og se fremad mod de 2 næste, inden det kommende kommunevalg i november 2021.

Vi havde inviteret Borgmester Michael Ziegler med sekundant Jørgen Lennert Christensen, adm. direktør for Acrimo og som modkandidat, socialdemokratiets borgmesterkandidat Peter Faarbæk med sekundant Søren Grøn, formand for 3F Høje-Taastrup, det hele styret af Redaktør Peter Erlitz, Lokalavisen Taastrup.

Det var primært erhvervsorienterede emner, virksomhedsservice, ungdomsuddannelser og uddannelsessteder, praktikpladser og erhvervskontakt, de mange nye arbejdspladser i kommunen, byudviklingen i Nærheden og Høje Taastrup C afsluttende med en ideologisk debat omkring privatiseringer, der blev debatteret, dog med en afstikker omkring Hedehusene stations fremtidige togdækning, som Michael Ziegler var meget opmærksom på at forfølge.

Efter mødet stod den på stegt flæsk og persillesovs til den store gruppe, af de lidt over 30 deltagende, der valgt at tage en netværksmiddag med og på den måde få talt med sidemanden.

Mødet var arrangeret af Høje Taastrup Erhvervsforum i samarbejde med Hedehusene Erhvervsforening og Lokalavisen.

Billeder er taget af webmaster Erik Hvidtfeldt Hansen.

Smart og brugervenlig videoovervågning med dahua. Til kontoret, i hjemmet, på båden og i sommerhuset

v. Henrik Bøtcher

Birkevang 20 Fløng

Vi klarer dit arrangement. Certificeret Telt udlejning - tilbyder også borde, stole og service mv.