Markedsdage i Hedehusene

Følgende aktivitets- og markedsdage er fastsat for 2024:

• Fastelavn på stationspladsen lørdag d. 10. februar
  • Sommermarked på Hovedgaden lørdag d. 1. juni
  • Høstmarked på Hovedgaden lørdag d. 7. september
  • Julemarked på stationspladsen lørdag d. 30. November

På Sommer- og høstmarkederne vil der være afspærret Hovedgade, hvor butikkerne, Hedemarkedet, vores medlemmer og kræmmere sælger ud af gode sager. Der vil være aktiviteter for børnene og musikalsk underholdning og andre indslag.

Ønsker du en stadeplads, se mere længere nede på siden.

Julemarked afholdes på stationspladsen. Hvor vores sponsor Bollinis Restaurant var vært for gløgg, Kakao og æbleskiver.

Markedsdage

Stadepladser ved markedsdage

Hedehusene Erhvervsforening tilbyder medlemmer, private og professionelle kræmmere en stadeplads ved vore 2 årligt tilbagevendende markedsdage, Sommer- og Høstmarkederne.

Medlemmer af foreningen tilbydes stadeplads for en dag uden beregning. Øvrige kræmmere tilbydes en stadeplads for kun kr. 125,- inkl. moms. Moms faktura fremsendes på anmodning.

En Stadeplads på gaden på Sommer- og Høstmarkederne, har typisk størrelsen af 3 x 3 mtr., dog med forbehold for den valgte placering

Har du ønske om at stå under en pavillon, kan vi evt. være behjælpelige hermed. Pavillion lejes i så fald separat.

Vælger du at book en stand, så gør sådan:

Her under vælger du hvilket marked du ønsker at deltage på.

På kortet over byen kan du se numrene på alle pladserne og deres placering.

Vælg det pladsnummer du ønsker og udfyld dine oplysninger og send Anmodning om Markedsbod.

Herefter vil du modtag en mail, som bekræfter din booking.

Kontakt person Danni Kjeld 40 40 27 04

Bemærk vi først åbner for tilmelding et måned før arrangementet starter.

Stadepladsoversigt med det aktuelle markeds mulige pladser

Stader

Markedsboder

Du kan let og hurtigt sende os en besked i understående formular.

Vælg
Firma