Medlemsmøde i Tscherninghuset

Forårets sidste netværksmøde banker på.

Netværksmøde i det nye bæredygtige TscherninghusI samarbejde med Høje Taastrup Erhvervsforrum, kan vi hermed invitere til et spændende besøg hos vores medlem Entreprenørvirksomheden Tscherning, der vil fremvise deres seneste bæredygtige byggeri. Her er der i vid udstrækning genbrugt gode og fortsat brugbare men brugte byggematerialer.

Vi går nysgerrigt på opdagelse, bliver overrasket og stimuleret i et patchwork af oplevelser. Det bæredygtige eventyr starter dog først med Søren Tschernings egen fortælling om tankerne bag tilblivelsen og trangen til at handle på tanker om cirkularitet og genbrug.

Besøget afholdes mandag den 10. juni mellem kl. 15.00 – 17.00.

Din tilmelding sker via dette link, hvor du også kan læse mere om besøget, om Tscherning og betingelserne.

Ses vi til forårets sidste foreningsaktivitet?