Om Hedehusene Erhvervsforening

Sammen er vi stærkest!

Hedehusene Erhvervsforenings formål er at styrke det lokale erhvervs- og forretningsliv. Foreningen er det naturlige samlingspunkt for alle disse erhvervsdrivende. Sammen er vi stærkest!

Synlige aktiviteter - De synlige aktiviteter er vinterens fastelavn, hovedgadens markeder, sommer og høst, efterårets halloween samt juletræstænding. For medlemmerne holder vi i årets løb en række arrangementer, flere i samarbejde med HT Erhvervsforum som vi også samarbejder med om den årlige Business Basar.

Øget synlighed - Foreningen tilbyder, for sammen er vi stærkest, at medlemmerne kan øge deres synlighed. Foreningen giver medlemmer muligheden for at indrykke annoncer for sin virksomhed til meget fordelagtige priser. Annoncer kan have generel karakter eller være med næsten dagsaktuelle tilbud. Annoncerne, som ses herunder, vises på såvel forsiden som på alle undersider.

Se mere om annoncering under medlemmer.

Generalforsamling

Den ordinære generalforsamling afholdes, med dagsorden i henhold til vedtægterne, i marts måned med indkaldelse senest 14 dage før.

Seneste generalforsamling blev afholdt d. 15. marts 2022. Referat af generalforsamlingen 2022 finder du her.

Foreningens aktuelle vedtægter, vedtaget på den ekstraordinære generalforsamling d. 11. september 2017 kan læses her.

Persondataforordningen foreskriver at vi skal passe på personhenførbare oplysninger, herunder medlems, leverandørers og samarbejdspartneres kontaktoplysninger. Vi har på den baggrund udarbejdet følgende politik for området, som du kan læse her. Foreningens Persondatapolitik.