Om Hedehusene Erhvervsforening

Hedehusene Erhversforenings formål er at styrke det lokale erhvervs- og forretningsliv. Foreningen er det naturlige samlingspunkt for alle disse erhvervsdrivende. Sammen er vi stærkest!

De synlige aktiviteter er vinterens fastelavn, hovedgadens markeder, sommer og høst, efterårets halloween samt juletræstænding. For medlemmerne holder vi i årets løb en række arrangementer, flere i samarbejde med HT Erhvervsforum som vi også samarbejder med om den årlige Business Basar.

Øget synlighed. Foreningen tilbyder, for sammen er vi stærkest, at medlemmerne kan øge deres synlighed. Foreningen giver medlemmer muligheden for at indrykke annoncer for sin virksomhed til meget fordelagtige priser. Annoncer kan have generel karakter eller være med næsten dagsaktuelle tilbud. Annoncerne, som ses herunder, vises på såvel forsiden som på alle undersider.

Se mere om annoncering under medlemmer.

Generalforsamling. Der afholdes generalforsamling d. 12. marts 2020. Indkaldelse udsendes senest 14 dage før.

Foreningens aktuelle vedtægter, vedtaget på den ekstraordinære generalforsamling d. 11. september 2017 kan læses her.

Referat af generalforsamlingen d. 12. marts 2019 finder du her.

Persondataforordningen foreskriver at vi skal passe på personhenførbare oplysninger, herunder medlems, leverandørers og samarbejdspartneres kontaktoplysninger. Vi har på den baggrund udarbejdet følgende politik for området, som du kan læse her. Foreningens Persondatapolitik.

Fløng Byvej 12A

Personlige Arrangementer i og ud af huset - alt lavet fra bunden af friske råvarer